Результати 1–24 із 53

Colico - італійський виробник меблів, який в 2020 році відзначив своє 100-річчя. Саме тому розповідати про історію та досягнення цього бренду дуже зручно невеликими главами - «десятиліттями». І в першому з них мова піде про засновника бренду Andrea Colico. У місті Cabiate на задньому дворі будинку він віддає данину своєї пристрасті - майструє дерев'яні стільці. Так починається сімейна історія, яка перетворилася на знаменитий у всьому світові бренд.

Наступні два десятиліття, на які припали військові перші повоєнні роки були досить важкими для молодої компанії. Але в 50-х роках Antonio, син засновника сімейного бізнесу Colico, зробив дуже правильну ставку на буржуазний шар і його тягу до ґрунтовного оснащення власних будинків. У зв'язку з цим сім'я, а з нею і бізнес, переїжджають в містечко Varedo недалеко від Мілана.

Шістдесяті роки знаменуються тим, що сімейна справа перетворюється в бренд, який набирає популярносты. І його первинне ім'я - Antonio Colico. Вбираючи традиції і майстерність землі, на якій знаходиться компанія, молодий бренд виробляє якісні стільці. Підприємець Антоніо, який очолює компанію, уважно вивчає ринок, принципи його формування і використовує всі його переваги. Так закуповуються напівфабрикати в розвиненому і пізніше дуже знаменитому саме стільцями районі Фріулі-Венеція-Джулія, а власна обробка і переробка йдуть в лабораторії в Бріанца.

У сімдесятих роках бренд Antonio Colico відкриває власне виробництво у Фріулі для виготовлення та деревообробки первинних матеріалів, заготовок для стільців. Але головний офіс, як і раніше, залишається в Бріанца, де відбувається фінішна обробка виробів, що гарантує високу якість і відмінний стиль, за які бренд Colico і полюбили покупці. Керівництво цим підрозділом здійснює дружина Антоніо - Марія. В цей же час бренд бере участь в найпершій виставці Salone Internazionale del Mobile, на якій буде без пропусків експонуватися в наступні 50 років.

У 80-х роках до сімейного бізнесу приєднується старший син Антоніо і Марії Walter. Його пристрастю є дизайн, який він вивчає не тільки в рідній Італії, але і за її межами. І завдяки цьому юнакові компанія відкривається для міжнародного дизайну і сімейний бізнес отримує нове ім'я Colico Design.

У наступному десятилітті ряди сімейної компанії поповнює молодший син Diego. Тепер уже два покоління сімейства Colico одночасно працюють над добробутом компанії. Що не могло сприятливо не позначитися на її популярності. Цьому допомагають і регіональні виставки, на яких бренд Colico починає з'являтися із завидною регулярністю. В цей же час Уолтер, що відрізняється не тільки тонким смаком і чуттям, але і тягою до ексцентричності, активно експериментує в дизайні не тільки з лініями, але і кольором. В результаті з'являються нові досить цікаві і незвичайні моделі.

Нове тисячоліття бренд Colico Design зустрічає активним розвитком і всезростаючою популярністю. У багатьох споживачів ця торгова марка міцно асоціюється з розвагами, спортом і традиціями. Що підтверджує і вибір продукції бренду для безлічі телевізійних програм і шоу.

Особливою увагою хочеться відзначити 2015 рік, під час якого був створений стілець Milano2015, який отримує миттєвий і приголомшливий успіх. Ця модель стає учасником декількох знаменитих гучних проектів, а бренд Colico остаточно і безповоротно входить в число відомих міжнародних брендів - виробників якісних дизайнерських меблів.